• Wenn Ihr im Marktplatz was anbietet, kann es schonmal vorkommen, dass potentielle Käufer euch kontaktieren wollen.
    Falls jemand in seinem Nutzerprofil explizit die Möglichkeit zur Kontaktaufnahme sperrt (per default ist das nicht so), dann wird das schwierig.

Und weil mich in letzer Zeit wieder mehr Mails in der Sache erreichen, steht das mal so als Info hier ;)

*Ich* fummel natürlich nicht in Benutzerprofilen rum. Und ich spiel auch nicht man in the middle. Fragen diesbezüglich zwecklos.

Servus
    Pitter

MINT Crusader Forge & Hinderer XM-18 For Sale!

hohohoho

Mitglied
1. Crusader Forge Custom Metro Tactical - ONE OF A KIND

This beauty features a Mike Norris stainless Damascus blade in a fantastic raindrop pattern!! The oversized pivot barrel/stop pin and 3-mm-thick Ti liner lock ensure the folder's robustness. Hand-carved G10 scales on both sides greatly enhance handling ergonomics! Knife condition: mint safe-queen with the original certificate of authenticity; NEVER used/carried/resharpened.

Dimensions of the knife:
Overall length: 22 cm
Blade length: 9.5 cm
Blade thickness: 3.5 mm

Pictures: http://www.messerforum.net/showthread.php?t=89809
Asking price: Sold. Thanks.

2. Rick Hinderer Gen.3 3.5-inch flipper

Mint safe-queen. NEVER used/carried/resharpened. Stone-washed blade and stone-washed Ti handle. Black G10 scale. New-version flat-top screws.

Asking price: SPF. Thanks.

Thanks for looking!

Anhänge

• h1.jpg
    h1.jpg
    145,1 KB · Aufrufe: 158
  • h2.jpg
    h2.jpg
    125,4 KB · Aufrufe: 191
Zuletzt bearbeitet: