• Wenn Ihr im Marktplatz was anbietet, kann es schonmal vorkommen, dass potentielle Käufer euch kontaktieren wollen.
    Falls jemand in seinem Nutzerprofil explizit die Möglichkeit zur Kontaktaufnahme sperrt (per default ist das nicht so), dann wird das schwierig.

Und weil mich in letzer Zeit wieder mehr Mails in der Sache erreichen, steht das mal so als Info hier ;)

*Ich* fummel natürlich nicht in Benutzerprofilen rum. Und ich spiel auch nicht man in the middle. Fragen diesbezüglich zwecklos.

Servus
    Pitter

Cone integral Art knife ,,APOCALYPS,,

stefan albert

Mitglied
APOCALYPS Type of knife : Cone integral Art Knife Steel : RWL-34 Hardness : 60 HRc Handle : Elephant tusk /CITES/ Total Lenght: 196 –mm /7,71 inch/ Accessories or decorations – Full carved steel ,scrimshawed handle, The materiall of the rack is wat.buffalo horn scrimshawed . On this project I worked more than 660 hours . The composition winning piece. WINNER categori BEST ART KNIFE 2010 TOP KNIFE 2010 that knife is so big projekt , its material has been produced straight for this purpose at the Damasteel firm in Sweeden, as it is chiselled out of 16 mm thick material. As for the theme, I tended to match it to an other similar knife of mine that is called Demon. That is how the theme of the composition became „APOCALYPSE”. I spent 660 hours with making this knife, which involves the carving, chiselling, scrimshaw and the rack. It has been made of RWL-34 steel, ivory handle (of course CITES), the whole length is 199 mm and it is 60 /HRc/ hard. In under 24 hours after the knife has reached its completition, it received the 1st prize in the decorated knives cathegory of a knife competition as well as the main prize, too.

Apocalips.jpg

apocalyps5.JPG

apokalips.JPG

apocalyps3.JPG

apocalyps4.JPG

P9090493.JPG

P9090494.JPG

Thank You ,Danke

Stefan