Messermacherstammtisch Rosenheim

servus an allefreunde der klingen und des feuers. werde morgen mit dem pater albrecht ,die besagte wirtschaft aufsuchen. dan werma des dafrang deham da an nebenraum und a hübsche massmarie hamms a nähers morgen:steirer::steirer::steirer:

So,

haben die Wirtschaft mal getestet, sieht sehr gut aus. Wir haben jetzt mal für den 09.12. ausgemacht da leider kein anderer Termin frei war. Wie immer dann um 13:00 Uhr.

Die Gaststätte heißt "Alter Wirt" in Aising bei Rosenheim.

Wer eine genaue Wegbeschreibung braucht kann sich ja bei mir melden.

Gruß

Thorsten

Servas,

bei mir gangs do agrad a ned; is des a sicher daß de Massmarie,

am End ned a rechter Dropfbierdodschn is ??????

Hörr Pit

Hi,

also wenn wirklich garnix zusammen geht dann halten wir halt den Stammtisch im neuen Jahr.

Der Wirt hat jeden 2. Sonntag im Monat geöffnet. Das wäre eben im Dezember nunmal der 9. Anders gehts leider nicht.

Thorsten

Und wann ma uns no amoi beim Henry oda hoid wo ganz woandas dreffa.
Mia kennan do des Johr ned so endn lossn.
Muaß ja koana a rode Weihnachdsmidzn oziagn.

Markus

Ich hob deee Wirtschaft no nia meng, do gangad IIII nur zwengs Eng nei
aber a ned lang!
hächstens zwengst an Pit und an Hans dene eana Gsaischafft is ma liaba wia a guada Schweinsbron. Den rest ko I dringa!

Letzte Woche sagt zu mir eine Metzgereiverkäuferin sie haben auch ÖTTINGER BIER. Hab Ich gleich gefragt ob sie nicht was anderes haben!
Nein hat Sie gesagt! meine antwort dann möchte Ich einen Spezi weil Sterbehilfe brauche Ich noch nicht!
Aber das eine sag Ich Euch zu Diesen Metzger gehe ICH nicht mehr rein
BÄÄÄÄ Öttinger !!

Ich habe andere Gründe warum Ich in diese Wirtschaft nicht rein mag.

Peter Polnau

Ja genau,

mich hat auch mal ein Wirt böse angesehen und seitdem verfluche ich alle Wirtschaften. Dann trinkst halt mal Spezi, Öttinger gibts dort eh nicht.

Ein Kindergarten is des vielleicht

mei oh mei

servus mideinanda,

Leidl, sogds amoi, bdreibn ma jedzad Wirtschaftskunde. Mia is des do wurschd wo ma uns dreffa. S'ged do drum dos mas dern.
Nema ersd amoi de Schärfn aus da Diskussion üba de Lokalidäd und schaugn ob wos zamlaffd.

Bei meinaeina dad si hoid grod da 16. obiedn.

Wenn des in da Murnaua Fraktion a guad ausschaugd kundad ma si ja moi füa an übaffoiardign Bsuach bei denne endscheidn (nacha ham de den schwarzn Peter mit da Auswoi vom Wirdn).

No, gehd wos ???

Markus

Griaß God !

Ein Hoch unsern neuen Wirtschaftsprüfer.!!!:haemisch:ned Ärgern !

Dann fahrn ma einfach nach Murnau,do wos des guade Weißbier gibt.:D

Oder ned??????:confused: Pfia God, Hanse.:steirer:

grias eich middanand was is jetzt ? treff ma uns im dez no in rosenheim oda in murnau ,was gwis a ned fad war mfg huafei

Freile!!! Murnau!
Und nemmts den zwiedan Polnau a mid!:D
Dann griagt`da a a moi a gscheits Bier!:D

Des is ja ned zum aushoitn
c035.gif

guten morgen freunde der klingen und des feuers .es gibt ja no andane wirt bei uns . murnau war zwar scho a eck, weg aba des moi kannd ma den stammtisch da scho abhalten mfg maori

i kannt an David,an Michael,und an Peter mitnehma,natürle
wenns wolln. Bei de Rosenheimer, gehd doch a wos zammad ?

Servus, Hanse.:steirer:

Mal eine Frage an de Murnauer !
Könnt ihr mal klären, ob mann da in der Wirtschaft auch unser-
Sammelsurium auf den Tisch legen kann :confused:

Servus, Hanse.

Wennst eich jetzt auf an Termin festlegets, kunnt i bei da Branca im Karg an Tisch oders Nebenzimmerle reservieren. Do war des mit dem Eisen aufm Tisch echt koa Problem ned!

Sogsas ma boid, wei z´Weihnachten san die ganz sche ausbucht!

Zurück