Messermacherstammtisch Rosenheim

Servas

i kundad am 26. Okt an am Schdammdisch in höchsdeigna Person dro deilnema, wenn wos zsammged.

ansunsdn winsch i an scheena Wandadog auf Oiching.

@Erich
Bin do ned im Lande, sunsdn dadad i scho vorbeikemma, wobei i Deine Äpfe gar ned seng mechd.

Meine Geschmacksnerven zum Sauerteigbrot und zum Leberkäs haben mich wieder hemwärts gezogen!

Auch der Stammtisch ist mir abgegangen!!!:steirer:

Aber jetzt bin i wieder da!

Gruß an Alle:super:

Servus Hanse

servus freunde der klingen und des feuers .stammtisch wirtschaft brauch ma scho wida a neiche .aba in rosenheim und umgebung gibds no mehra ois wia oane.i find scho wida a neue .na sche dasd a wida hanse is a zeid worn mfg huafei

Servus Buam,

oiso am 26. gang bei mia ned, do bin i am Reitsberger Hof in Vaterstetten. Do is de "Wein- und Gourmet-Messe" und i hob mit meim Bruada an Stand mit Kas und Wurscht.
Aba wennz woitz, kennts ja do vorbei kimma, dann mach ma hoit in Vaterstetten den Stammtisch. Do gibts a wos zum Essn und zum Tringa und i kunnt eich mei Werkstod zoang (wobei i natürlich zeitlich do scho ziemlich eng begrenzt bin, weil i ja an Kas verkaffa soi).

In dem Sinn

Erich

@Hanse
mei liaba Schwed, bisd nocha wiada guad okemma im globdn weißblaua Land

@Erich
wenga mia koa Broblem bei Dira moi hizschaugn

Markus

i dad a kemma, blos had da oideisen fahrer mein polo aufglan. ausa der markus d. dad mi mid nemma ?mfg huafei

Wein- und Gourmetmesse? Essen und Trinken? I kimm! :p

Moi schaung, wias naus geht, i bin ja bis Samstag beim Abel aufm Kurs, aba a Sach war des scho!

Wo da Hanse wieda do is! :super:

Ja servas,

do kim i a und kunnt a no ebban midnehma.

An Hans (griasde) oder an David zum Bleischdift.

Übrigns brauch i an Eisnhoizblock !?

Gandi bring doch bitte dein zartgebauten Schbezl mid,

für den hob i no wos hochkwalitativs:lechz:

Pit

Servus Midanand,

leider schaff ichs an dem Wochende nicht mich von der Arbeit zu drücken:glgl:

Das Mit dem Eisenholz werden wir aber bestimmt irgendwie hinbekommen, was magst denn für eins, die neuen Stücke sind am Wochende aufgeschlagen. Von Besenstiel über schöne gezeichnet bis Maserknolle ist derzeit alles verfügbar!

Schöne Grüße, David

Servus Buam,

kimmts ihr jetzt am Sonntog oda heit scho?

Besteht bei oam vo eich Interesse an Küchnmesser von KIWAMI? Wenn ja, bring i a bor mit.

Bis dann

Erich

Etwas neues

Im Stammtischlokal ist ein neuer Wirt
Er wollte am 1. November aufmachen aber daraus wid warscheinlich nix wegen Renowierungsarbeiten in der Küche ect.:staun:
Und so wird der warscheinlich erste Tag der Eröfnung der %. November werden .
Es giebt dann Balkanspezialitäten :rolleyes: und bayerische Spezialitäten !!:steirer:
der Wirt hatte zuvor das Gasthaus zur Post in Bergen :hehe:. Er ist ein Jugo .
sein Koch ist auch einer aber in Deutschland aufgewachsen !

so dann den nächsten Termin für November machen !!!:hehe::hehe::hehe:

Peter Polnau

Zurück