Messermacherstammtisch Rosenheim

@Matthias: Na fahr ma hoid zamm. Im Beppo seim Elefantenroischua wea ma scho nei bassen!

Habadere Gandi,

kima machn, i kum aba erschd am 29zigstn zrug von da toskana, da macht mei wei, meine buam und mei hund und nadürli i soiba, oa Wochn Urlaub.

Bin scho am übalegn ob e a roiende Wergstoad midnehma ko. Weil a Woch ohne mein Kella, des is ja wia sogd ma heid neumodisch a "no go".

Mid meim Audo kem ma a fahn, da kost koan Sprit weils a Firmawogn is.
Do kunt ma uns in Sindelsdorf dreffn am Parkplatz.

wann gehts los und wo?

schöne Grias

PS. was muaß ma da eigendli mitbringa, an Koffa voi Messa ha?

Da Hias

Zuletzt bearbeitet:
@Hanse: am 23.07 gehts los und aus is am 08.08.

@Hias: Sindelsdorf kemma eh durch, weam a uns hoid an dog vorher no a moi ebbs schreim.
Mitbringa brauchst eigtnlich nix, Hunger und Durst, na gfreit si da Wirt und wennst host, mia woin oiwei seng wos in de diversen Keller so fabriziert wead!

Schena Urlaub nachad!

@Hias: Sindelsdorf kemma eh durch, weam a uns hoid an dog vorher no a moi ebbs schreim.
Mitbringa brauchst eigtnlich nix, Hunger und Durst, na gfreit si da Wirt und wennst host, mia woin oiwei seng wos in de diversen Keller so fabriziert wead!

Schena Urlaub nachad!

so mach mas, i ko mi heud erscht am 29.igsten aufd Nochd moin, do mia do erschd wida hoamkemma.

langd des?

servus Freunde der Klingen und des Feuers hab heid an tisch resviert im Biergarten und drinn wenns regnet.mfg huafei:super::super::haemisch::steirer:

HAH!
So, mein erster Beitrag nach paar Monaten lesen ;) ! Mal ein nettes Servus an alle, bin grad zufällig über diesen Thread hier gestolpert und hab mir gedacht ich würd mich evtl. auch gleich mal für dieses Stammtischtreffen mit anmelden?! Falls das soweit in Ordnung ist, als Unbekannter sozusagn?!

Als kurze Vorstellung: Bin relativ frisch 21 Jahre alt, dieses Jahr meine Metallbauer-Ausbildung abgeschlossen, seit einigen Monaten an Messern intressiert und seitdem auch am Infos sammeln und Gasessenbau usw... das Ganze eben xP Grad in diesen Wochen werden die ersten Klingen fertig (Federn und Kugellager). Schau bissl wild aus bin aber eigentlich ganz umgänglich ;)

So... dürft soweit passen?!

Servus Peter,

wenn Du aus irgendeinem, mir nicht bekannten Grund nicht in den Biergarten kommen willst, ist das natürlich zu respektieren.
Aber was willst Du damit

Ich bin dann wieder im drei Linden

Peter Polnau

erreichen?

Sollen wir erst in den Biergarten gehen, wo ja offenbar alle anderen aus dem Stammtisch hingehen wollen und danach noch zum Drei Linden kommen, um uns auch mit Dir zu treffen?

Sei mir nicht böse aber ich kann das nicht nachvollziehen.

Viele Grüße und bis zum 30sten

Erich

Griaß enk beianand !.

binn dann wieder im Norden.

Im Herbst zum Stammtisch, dreff ma uns dann im drei Linden, oder ??

a Gsunde Zeit wünscht Euch da, Hans.

Servus Freunde der Klingen und des Feuers ins Drei linden mag doch blos oana ,warum des sagd er ja ned ! war ja moi schee wenn er uns sagen könnt warum er ned zum BRUECKENWIRT mag oda?? mfg Huafei

Zuletzt bearbeitet:
Wennsd in Brückenwirt nei gehst, schaug einfach, wo so a gwambada Greisliger sitzt, des is dann da Huafei. Do bist dann genau richtig.

Bis dann

Erich

Servus Hias bist jeder zeit wida gern gesehen , der greislige war übrigens da erich mfg huafei:super::super::super:

Zurück